Είπε αντίο σε συμπαίκτες και κριτική επιτροπή
Από το Dancing with the Stars αποχώρησε τελικά η Μαρία Ηλιάκη. Έδωσε μάχη με τον Φάνη Λαμπρόπουλο όμως το τηλεοπτικό κοινό αποφάσισε ότι εκείνη δεν θα χορέψει στο Χριστουγεννιάτικο live.
Η Μαρία Ηλιάκη τα έδωσε όλα στον μαραθώνιο swing, τελικά είπε αντίο στους συμπαίκτες της και στην κριτική επιτροπή.
Η Μαρία Ηλιάκη τα έδωσε όλα στον μαραθώνιο swing, τελικά είπε αντίο στους συμπαίκτες της και στην κριτική επιτροπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.