Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Ποιος αποχώρησε από το Dancing with the stars 5

Είπε αντίο σε συμπαίκτες και κριτική επιτροπή

Από το Dancing with the Stars αποχώρησε τελικά η Μαρία Ηλιάκη. Έδωσε μάχη με τον Φάνη Λαμπρόπουλο όμως το τηλεοπτικό κοινό αποφάσισε ότι εκείνη δεν θα χορέψει στο Χριστουγεννιάτικο live.

Η Μαρία Ηλιάκη τα έδωσε όλα στον μαραθώνιο swing, τελικά είπε αντίο στους συμπαίκτες της και στην κριτική επιτροπή.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.