Μετά από συκλονιστική αναμέτρηση 131 λεπτών στο κατάμεστο γυμναστήριο του Πανελληνίου στην Κυψέλη, ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη με 3-2 σετ επί του Παναθηναϊκού στο μεγάλο ντέρμπι που ολοκλήρωσε την 9η αγωνιστική του πρωταθλήματος Volleyleague ΟΠΑΠ.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/265985/ntermpara-aionion-me-megali-niki-olympiakoy

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.