Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΑΣΕΑΔ: "Επανεξετάστε την υπόθεση"


Αμεση ήταν η απάντηση του ΑΣΕΑΔ στην πρόσκληση που απέστειλε η Ελληνική ομοσπονδία μπάσκετ για την αποσαφήνιση της απόφασης που έλαβε μετά την εκδίκαση της καταγγελίας που έκανε ο Ολυμπιακός για το παιχνίδι κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό. 

Σε επικοινωνία που είχε ο νομικός σύμβουλος της ΕΟΚ, Γιώργος Κόνιαρης, με τον πρόεδρος του βήματος του ΑΣΕΑΔ, κ. Μιχάλη Χατζηαθανασίου, ενημερώθηκε αναλυτικά για το σκεπτικό και την ουσία της απόφασης που πήρε το Συμβούλιο Εκδίκασης Αθλητικών Διαφορών. 

Ο κ.Χατζηαθανασίου αποσαφήνισε ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση δεν τίθεται θέμα κατακύρωσης του αγώνα υπέρ του Ολυμπιακού και ζήτησε την επανεξέταση της υπόθεση από το ΜΔΟ του ΕΣΑΚΕ. Ουσιαστικά το ΑΣΕΑΔ γνωμοδότησε ότι κακώς ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ αρνήθηκε να εκδικάσει την υπόθεση στην ουσία της μετά την καταγγελία του Ολυμπιακού, δηλώνοντας αναρμοδιότητα. 

Ετσι, η καταγγελία των ερυθρόλευκων λογικά θα παραπεμφθεί εκ νέου στον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ, ο οποίος αυτή τη φορά θα πρέπει να ασχοληθεί, να κάνει ακροάσεις και να αποφασίσει.







http://www.sdna.gr/gr/basket/kupello-elladas-andron/arthro/1697/asead-epanexetaste-tin-upothesi/




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.