Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Αύριο η κηδεία του Σεραφείμ Φυντανίδη από το Α΄ Νεκροταφείο

Αύριο, στη 1 μ.μ., θα γίνει από το Α’ Νεκροταφείο Αθηνών η κηδεία του Σεραφείμ Φυντανίδη. Ο «σερ» της δημοσιογραφίας «έφυγε» χθες το βράδυ από τη ζωή, λόγω καρδιολογικών προβλημάτων, σε ηλικία 77 ετών.
Σε σχετική του ανακοίνωση το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ «ανακοινώνει με θλίψη την απώλεια μίας ιστορικής μορφής για τη δημοσιογραφία», απώλεια «που αφήνει ένα μεγάλο κενό στην ελληνική δημοσιογραφία, καθώς χάνεται ένας από τους τελευταίους της γενιάς των διευθυντών που έγραψαν ιστορία στην έντυπη δημοσιογραφία, ένας άνθρωπος που συνέδεσε τη ζωή του με μία κραταιά εφημερίδα – σημαία για τον Τύπο».
«Έφυγε ένας γνήσιος “εφημεριδάνθρωπος”, όπως αυτοαποκάλεσε τον εαυτό του σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις, που έζησε την πλούσια αυτή εμπειρία “… με απέραντη ελευθερία και μακριά από επιχειρηματικά και άλλα συμφέροντα. Με πολύ κέφι, δημιουργία και … τραγούδι…”» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Ο Σεραφείμ Φυντανίδης γεννήθηκε στο Περιστέρι Αττικής το 1937 και σπούδασε Οικονομικά στην Ανώτατη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών, λαμβάνοντας το πτυχίο του το 1960. Την απόφαση να ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία είχε πάρει από μαθητής, στα δώδεκά του χρόνια, όταν ο δάσκαλος είχε «δει» το ταλέντο του και σχολίαζε συχνά στη τάξη «γράφεις καλά, παρατηρείς, να γίνεις δημοσιογράφος». Πράγματι, ασχολήθηκε από νωρίς με πολλές μαθητικές και ερασιτεχνικές εκδόσεις.
Από το 1958 άρχισε να εργάζεται ως συντάκτης στην εφημερίδα «Έθνος» έως το τέλος του 1967. Στην περίοδο της Χούντας, από το 1968 έως το 1974, εργάστηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή», αρχικά ως υπεύθυνος ύλης και αργότερα ως αρχισυντάκτης. Από το 1974 μέχρι τον Ιούνιο του 1976, διετέλεσε διευθυντής σύνταξης στην εφημερίδα «Ακρόπολη».
Από τον Ιούνιο του 1976, ανέλαβε τη διεύθυνση της απογευματινής εφημερίδας «Ελευθεροτυπία» και από το 1987 τη διεύθυνση και της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας». Με τον εκδότη των εφημερίδων Κίτσο Τεγόπουλο τους έδεσε μεγάλη φιλία και διένυσαν μαζί μία μακρά πορεία, καταγράφοντας για περισσότερο από 30 χρόνια την ιστορία της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, μέχρι λίγο πριν τη σαρωτική καταιγίδα της οικονομικής κρίσης. Λίγο μετά το θάνατο του Κ. Τεγόπουλου, το 2006, ο Σεραφείμ Φυντανίδης υπέβαλε στις 27 Απριλίου 2007 την παραίτησή του από διευθυντής των εφημερίδων.



Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=240341

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.