«Κάθε χρόνο είσαι η βασίλισσα!» έγραψε η Ντέπυ Γκολεμά για την Ελένη Μενεγάκη στη στήλη της "Μέχρι κεραίας" στην εφημερίδα Real life και συνέχισε«Αυτό πια δεν το αμφισβητεί ούτε η Σοφία της Ισπανίας, Ελένη... Φέτος έσπασες ένα ακόμα ρεκόρ, να προσαράξεις το θωρηκτό Τατιάνα. Και έπειται συνέχεια, καθώς και στα προσωπικά θα είναι και το 2015 μία ευτυχισμένη χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.