Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Γκολεμά για Μενεγάκη: «Κάθε χρόνο είσαι η βασίλισσα!»

«Κάθε χρόνο είσαι η βασίλισσα!» έγραψε η Ντέπυ Γκολεμά για την Ελένη Μενεγάκη στη στήλη της "Μέχρι κεραίας" στην εφημερίδα Real life και συνέχισε«Αυτό πια δεν το αμφισβητεί ούτε η Σοφία της Ισπανίας, Ελένη... Φέτος έσπασες ένα ακόμα ρεκόρ, να προσαράξεις το θωρηκτό Τατιάνα. Και έπειται συνέχεια, καθώς και στα προσωπικά θα είναι και το 2015 μία ευτυχισμένη χρονιά».




http://www.entertv.gr/article/363144/gkolema-gia-menegaki-kathe-hrono-eisai-i-vasilissa

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.