Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Σε επιφυλακή το νοσοκομείο Κέρκυρας για τους πρώτους διασωθέντες

Ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ βρίσκονται στο λιμάνι

Σε επιφυλακή βρίσκονται από τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής οι εργαζόμενοι στο Γενικό νοσοκομείο Κερκύρας, καθώς αναμένουν τους πρώτους διασωθέντες από το ναυτικό θρίλερ που βρίσκεται σε εξέλιξη ανοιχτά των Οθωνών.

Δυο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό βρίσκονται στο λιμάνι της Κέρκυρας και αναμένουν να παραλάβουν τα πρώτα άτομα που θα φτάσουν από το φλεγόμενο πλοίο.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.