Ο Αθλητικός Δικαστής εκδίκασε σήμερα (23/12) την ένσταση που είχε καταθέσει ο Ολυμπιακός για το νοκ-άουτ προημιτελικό του κυπέλλου με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό στις 09/10, αλλά αναμένεται να ανακοινώσει την απόφαση του όπως λένε οι πληροφορίες, την ερχόμενη εβδομάδα!
Περισσότερα στο http://thrylos.com/article/την-άλλη-εβδομάδα-η-απόφαση-για-την-ένσταση
Περισσότερα στο http://thrylos.com/article/την-άλλη-εβδομάδα-η-απόφαση-για-την-ένσταση

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.