Οι χαμηλές θερμοκρασίες και το εορταστικό πνεύμα των ημερών φαίνεται ότι οδήγησαν αρκετούς πολίτες να ανάψουν τα τζάκια τους το βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων αλλά και Ανήμερα, με αποτέλεσμα να κάνει την εμφάνισή...
της εκ νέου στην Αττική η αιθαλομίχλη.
Για τρίτη ημέρα το γκρίζο «σύννεφο» της ατμοσφαιρικής ρύπανσης κάλυψε όλη την Αττική, καθώς οι ημέρες ήταν ευνοϊκές για τη συσσώρευση αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα.
Το τσουχτερό κρύο τις νύχτες, σε συνδυασμό με τις γιορτινές βραδιές φαίνεται πως οδήγησε πολλούς να ανάψουν το τζάκι για λόγους... θαλπωρής.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/12/blog-post_9804.html
της εκ νέου στην Αττική η αιθαλομίχλη.
Για τρίτη ημέρα το γκρίζο «σύννεφο» της ατμοσφαιρικής ρύπανσης κάλυψε όλη την Αττική, καθώς οι ημέρες ήταν ευνοϊκές για τη συσσώρευση αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα.
Το τσουχτερό κρύο τις νύχτες, σε συνδυασμό με τις γιορτινές βραδιές φαίνεται πως οδήγησε πολλούς να ανάψουν το τζάκι για λόγους... θαλπωρής.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/12/blog-post_9804.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.