Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Τρεις εβδομάδες εκτός ο Φουστέρ

Άτυχος στάθηκε ο Νταβίντ Φουστέρ στην προπόνηση της Τρίτης, αφού τραυματίστηκε στο χέρι και θα απουσιάσει περίπου τρεις εβδομάδες.
Δεν αποχαιρέτησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το 2014 ο Φουστέρ, αφού σε μία φάση υπέστη ρογμώδες κάταγμα στην ωλένη του αριστερού του χεριού, με τον χρόνο αποθεραπείας του να ανέρχεται σε περίπου τρεις εβδομάδες.

Θεραπεία συνέχισε ο Αλμπέρτο Μποτία, όπως και ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς. Κανονικά γυμνάστηκαν οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές, ενώ επέστρεψαν και εκείνοι που είχαν μία ημέρα άδειας επιπλέον.

Στο υπόλοιπο κομμάτι της προπόνησης οι ποδοσφαιριστές του κ. Μίτσελ δούλεψαν επάνω στο κομμάτι της ανάπτυξης του παιχνιδιού, ενώ έκαναν και τελειώματα. Στη συνέχεια έκαναν δουλειά επάνω στην κυκλοφορία της μπάλας και την κατοχή και πίεση προς τον αντίπαλο, ενώ έκλεισαν την προπόνηση με δίτερμα και τακτική.

Την Τετάρτη, παραμονή Πρωτοχρονιάς, οι παίκτες του Ολυμπιακού θα προπονηθούν στις 18:00, ενώ το ίδιο πρόγραμμα θα ακολουθήσουν και την Πέμπτη, 1η Ιανουαρίου 2015.




http://www.redder.gr/podosfairo/31614/treis-evdomades-ektos-o-fouster

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.