Συγκεκριμένα, οι συρμοί του μετρό και του ΗΣΑΠ θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί ενώ το τραμ δεν θα λειτουργεί από την έναρξη της βάρδιας έως τις 7:00.
Οι εργαζόμενοι ζητούν κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας μέσω της επιστροφής των απολυμένων και μεταταγμένων συναδέλφων τους.
http://www.24wro.eu/2014/12/blog-post_287.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.