Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

"Mega με μία"- "Το Πρωινό": Ποιος αναδείχθηκε χθες νικητής στη «μάχη» της τηλεθέασης;


Αμφίρροπη ήταν και χθες η «μάχη» των δύο ψυχαγωγικών πρωινών, του "Πρωινού" του ΑΝΤ1 και του "Mega με μία".
Οι δύο εκπομπές διεκδίκησαν το μερίδιό τους στην "πίτα" της τηλεθέασης, με τους Λιάγκα- Σκορδά να παίρνουν την πρώτη θέση, στο γενικό σύνολο και τον Μάρκο Σεφερλή να κερδίζει στο νεανικό κοινό. Ενώ αρκετά υψηλά νούμερα τηλεθέασης συγκέντρωσε και η εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου.
Συγκεκριμένα, την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τα πρώτα προσωρινά στοιχεία, στο γενικό σύνολο το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε μέσο όρο30,8%, φτάνοντας μέχρι και το 36,6%. Την ίδια ώρα, το "Mega με μία" συγκέντρωσε μέσο όρο στο γενικό 24,5%, με το υψηλότερο τέταρτο να συγκεντρώνει 28,7%. Το "Live U" στο Star συγκέντρωσε μέσο όρο 11,1%, φτάνοντας μέχρι και το 14,2%.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.