Με τον ιδανικότερο τρόπο ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στην Α1 για φέτος η ανδρική ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, η οποία «βούλιαξε» τους «πράσινους» με 2-11 στο Μαρούσι.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/28155/ton-epnikse-stin-premiera
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/28155/ton-epnikse-stin-premiera

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.