Από την Εγνατία οδό καθιερώνονται, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τα αναλογικά διόδια, όπως διευκρινίζει το υπουργείο Υποδομών...
Το σύστημα θα είναι έτοιμο το 2017.
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, για πρώτη φορά υπάρχει δικαιοσύνη στον τρόπο χρέωσης. Ο χρήστης του δρόμου θα πληρώνει μόνο για τη διαομή που διανύει. Πρόκειται για σημαντική αλλαγή, που σίγουρα θα επηρεάσει μελλοντικά και τον τρόπο χρέωσης στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Από σήμερα αρχίζει στην Εγνατία και συγκεκριμένα στον κάθετο άξονα των Ευζώνων, η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων με ελεύθερη ροή χωρίς μετωπικούς σταθμούς. Μετά την πιλοτική φάση που θα διαρκέσει έξι με οκτώ μήνες, θα αρχίσει η σταδιακή εφαρμογή του στους υφιστάμενους σταθμούς.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/blog-post_232.html
Το σύστημα θα είναι έτοιμο το 2017.
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, για πρώτη φορά υπάρχει δικαιοσύνη στον τρόπο χρέωσης. Ο χρήστης του δρόμου θα πληρώνει μόνο για τη διαομή που διανύει. Πρόκειται για σημαντική αλλαγή, που σίγουρα θα επηρεάσει μελλοντικά και τον τρόπο χρέωσης στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Από σήμερα αρχίζει στην Εγνατία και συγκεκριμένα στον κάθετο άξονα των Ευζώνων, η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων με ελεύθερη ροή χωρίς μετωπικούς σταθμούς. Μετά την πιλοτική φάση που θα διαρκέσει έξι με οκτώ μήνες, θα αρχίσει η σταδιακή εφαρμογή του στους υφιστάμενους σταθμούς.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/blog-post_232.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.