Τεταμένη είναι η ατμόσφαιρα στην πορεία των φοιτητών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την αστυνομική επίθεση και τον τραυματισμό δύο συναδέλφων τους έξω από τη Νομική Σχολή το πρωί.
Λίγο μετά τις 8 το βράδυ η ένταση μεταφέρθηκε έξω από το Πολυτεχνείο στην οδό Στουρνάρη, όπου κατέληξε το συλλαλητήριο.
Η πύλη του Πολυτεχνείου είναι κλειδωμένη και οι φοιτητές επιχείρησαν να μπουν στο ίδρυμα για να πραγματοποιήσουν συνέλευση των φοιτητικών συλλόγων.
Τα ΜΑΤ κινήθηκαν χρησιμοποιώντας χημικά και χειροβομβίδες κρότου - λάμψης για να απωθήσουν τους φοιτητές που επιχείρησαν να ανοίξουν την πλαϊνή πόρτα.
Πάντως, κατάφεραν να μπουν στον προαύλιο χώρο του Πολυτεχνείου και η ατμόσφαιρα είναι τεταμένη. Όσοι έμειναν απέξω κινήθηκαν προς την πύλη της Πατησίων.
Τελικά, λίγο πριν από τις 9 το βράδυ βγήκαν από το Πολυτεχνείο όσοι είχαν μπει στον προαύλιο χώρο και ενώθηκαν με τους υπόλοιπους που βρίσκονταν έξω και κινήθηκαν μέσω της Πατησίων και της Χέυδεν προς την πλατεία Βικτωρίας.
Νωρίτερα, λίγο μετά τις 7:30 το απόγευμα, μικρής έκτασης επεισόδια έλαβαν χώρα έξω από τη Νομική.
Το σκηνικό στήθηκε επί της Ακαδημίας στο ύψος του Πνευματικού Κέντρου, όταν νεαροί πέταξαν πέτρες προς την πλευρά των αστυνομικών δυνάμεων και τα ΜΑΤ απάντησαν με δύο χειροβομβίδες κρότου - λάμψης.
Οι φοιτητές συνέχισαν την πορεία τους και μέσω της Ακαδημίας και της Ιπποκράτους κατευθύνθηκαν στην Πανεπιστημίου. Αφού πέρασαν από τα Χαυτεία, κατευθύνθηκαν μέσω της Πατησίων προς το Πολυτεχνείο.
Εκεί έφτασαν λίγα λεπτά πριν από τις 8 το βράδυ με σκοπό να συνεδριάσουν εντός του ιδρύματος οι φοιτητικοί σύλλογοι. Αρκετοί κατευθύνθηκαν προς την πλατεία Εξαρχείων.
Φωτό από: kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.