«Τα συνθήματα της εξέγερσης επίκαιρα και ζωντανά, δε βολεύονται στα μέτρα των διαχειριστών της πολιτικής του κεφαλαίου και της ΕΕ», δήλωσε ο Νίκος Σοφιανός, μέλος του Πολιτικού Γραφείου της ΚΕ του ΚΚΕ, ο οποίος κατέθεσε στεφάνι στο Πολυτεχνείο, για την επέτειο των 41 χρόνων.
«Το σύνθημα «έξω το ΝΑΤΟ», στη γκρεμισμένη πύλη του πολυτεχνείου, ούτε διορθώνεται ούτε ξεχνιέται. Συνεχίζουμε τον αγώνα για να γίνει ο λαός μας κυρίαρχος ιδιοκτήτης του πλούτου που παράγει» δήλωσε ο Νίκος Σοφιανός.
«Το σύνθημα «έξω το ΝΑΤΟ», στη γκρεμισμένη πύλη του πολυτεχνείου, ούτε διορθώνεται ούτε ξεχνιέται. Συνεχίζουμε τον αγώνα για να γίνει ο λαός μας κυρίαρχος ιδιοκτήτης του πλούτου που παράγει» δήλωσε ο Νίκος Σοφιανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.