Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Συνομιλίες Πούτιν-Ομπάμα


Ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα συναντήθηκε σήμερα στο Πεκίνο με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν και συζήτησε μαζί του για την Ουκρανία, το Ιράν και τη Συρία, ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος.
"Σε τρεις διαφορετικές…
 ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της ημέρας, για περίπου 15 με 20 λεπτά συνολικά, ο πρόεδρος Ομπάμα είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον πρόεδρο Πούτιν", δήλωσε η Μπερναντέτ Μίχαν, εκπρόσωπος του αμερικανικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.