Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν με τρομάζει τίποτα πια...»

Το πρώτο επεισόδιο της νέας της εκπομπής προβλήθηκε χθες βράδυ και η Ελεονώρα Μελέτη θέλησε, μέσα από τον λογαριασμό της στο Twitter, να ευχαριστήσει όσους το παρακολούθησαν.



Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/356317/eleonora-meleti-den-me-tromazei-tipota-pia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.