Το πρώτο επεισόδιο της νέας της εκπομπής προβλήθηκε χθες βράδυ και η Ελεονώρα Μελέτη θέλησε, μέσα από τον λογαριασμό της στο Twitter, να ευχαριστήσει όσους το παρακολούθησαν.
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/356317/eleonora-meleti-den-me-tromazei-tipota-pia
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/356317/eleonora-meleti-den-me-tromazei-tipota-pia

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.