Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Αποχώρησε από τα οικόπεδα της κυπριακής ΑΟΖ το «Barbaros»

Στα ανοιχτά της Αμμοχώστου πλέει πλέον το τουρκικό σεισμογραφικό σκάφος «Barbaros», το οποίο αποχώρησε από τα οικόπεδα της κυπριακής ΑΟΖ.
Σύμφωνα με χάρτη, που δημοσιεύει το SigmaLive, το ωκεανογρεαφικό των Τούρκων συνεχίζει να περιπλέει προκλητικά σε κυπριακά χωρικά ύδατα, ανοικτά της Αμμοχώστου.
Άγνωστες, ωστόσο, παραμένουν οι προθέσεις των Τούρκων σε σχέση με τη συνέχεια του πλου του «Barbaros».
Υπενθυμίζεται ότι το τουρκικό σεισμογραφικό έπλεε εντός της κυπριακής ΑΟΖ εδώ και περίπου ένα μήνα, προκαλώντας ένταση στην κυπριακή ΑΟΖ και μια σειρά αντιδράσεων, σε διπλωματικό επίπεδο, σε Ελλάδα και Κύπρο.



http://www.makeleio.gr/?p=206786

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.