Ο καλύτερος φετινός Ολυμπιακός στο ελληνικό πρωτάθλημα κέρδισε τον Πανθρακικό με 5-1, με ένα σκορ που κολακεύει τους φιλοξενούμενους. Σκόρερ για τους Πειραιώτες οι Τσόρι, Μπουχαλάκης, Διαμαντάκος, Μήτρογλου και Αυλωνίτης, ενώ για τον Πανθρακικό μείωσε ο Κάσες.
Ο Μίτσελ δύο μέρες πριν είχε ζητήσει από τους παίκτες του να ξεκινήσουν αντεπίθεση μέχρι το τέλος του έτους και το έκανε με τον πλέον εμφατικό τρόπο, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Από το πρώτο λεπτό οι «ερυθρόλευκοι» είχαν πολύ όρεξη και πραγματοποίησαν πάρα πολλές ευκαιρίες για να φτάσουν ακόμα και σε μεγαλύτερο σκορ.
Πολλοί οι διακριθέντες για τους νικητές, με τον κόσμο να μένει ικανοποιημένος με όσα είδε και τους παίκτες να στέλνουν μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/27681/i-antepithesi-ksekinise-me-pentara
*Φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.