«Η εφαρμογή της ρύθμισης που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής των οφειλών προς το δημόσιο με διακανονισμό έως και 100 δόσεων είναι νόμος του κράτους...
και πρέπει να εφαρμοσθεί κανονικά» επισημαίνει το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωση που εξέδωσε.
Το ΠΑΣΟΚ προέβη σε αυτή την ανακοίνωση με αφορμή δημοσιεύματα που θέλουν την τρόικα να ζητεί την απόσυρση της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Μάλιστα το ΠΑΣΟΚ επισημαίνει πως η διάταξη αυτή ψηφίστηκε έπειτα από πρόταση του ΠΑΣΟΚ και πολύμηνες προσπάθειες της Κυβέρνησης και τονίζει: «Καλούμε τις αρμόδιες αρχές να εκδώσουν άμεσα την εγκύκλιο εφαρμογής της».
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/100_57.html
και πρέπει να εφαρμοσθεί κανονικά» επισημαίνει το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωση που εξέδωσε.
Το ΠΑΣΟΚ προέβη σε αυτή την ανακοίνωση με αφορμή δημοσιεύματα που θέλουν την τρόικα να ζητεί την απόσυρση της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Μάλιστα το ΠΑΣΟΚ επισημαίνει πως η διάταξη αυτή ψηφίστηκε έπειτα από πρόταση του ΠΑΣΟΚ και πολύμηνες προσπάθειες της Κυβέρνησης και τονίζει: «Καλούμε τις αρμόδιες αρχές να εκδώσουν άμεσα την εγκύκλιο εφαρμογής της».
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/11/100_57.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.