Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Αν. Σαμαράς: Θα κάνουμε αυτό που πρέπει για το μισθολόγιο των ενστόλων

«Η πολιτεία θα κάνει εκείνο που πρέπει» για το θέμα του μισθολογίου στις Ένοπλες Δυνάμεις, δήλωσε ο πρωθυπουργός από τον Έβρο, όπου βρέθηκε για να παρακολουθήσει την τελική φάση της στρατιωτικής άσκησης «Παρμενίων 2014». 

«Η Ελλάδα της υπερηφάνειας, η Ελλάδα της ισχύος, η Ελλάδα του κύρους είναι εδώ» δήλωσε ο Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς από τον Εβρο, όπου παρακολούθησε την τελική φάση της στρατιωτικής άσκησης «Περμενίων 2014». Τόνισε ότι «οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι ο εγγυητής της ασφάλειας της Πατρίδας μας».

Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι «η πολιτεία θα κάνει εκείνο που πρέπει προκειμένου να ανταποκριθεί με κάθε μέσο στις συνθήκες, στις ανάγκες, ακόμα και με το θέμα του μισθολογίου, για να διασφαλίσει και το μέλλον σε αυτά τα λαμπρά παιδιά. Αυτή είναι η ψυχή του έλληνα στρατιώτη, που την είδαμε να υπάρχει πίσω από κάθε αεροπλάνο, από κάθε ελικόπτερο, από κάθε άρμα».




Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/politiki/item/20146-samaras-enstoloi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.