Αύριο η μεγάλη κινητοποίηση στις 11 το πρωί
Διαμαρτυρία στα γραφεία του ΟΑΕΔ στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Δωδεκανήσου, έκαναν μέλη του ΠΑΜΕ και αντιπροσωπεία του συναντήθηκε με τη διεύθυνση και ζήτησε να δοθούν λύσεις σε περιπτώσεις από συγκεκριμένους εργασιακούς χώρους, που αφορούν την επιδότηση ανέργων ή καθυστερήσεις στην καταβολή των επιδομάτων.
Η σημερινή κινητοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας του συλλαλητηρίου του ΠΑΜΕ που θα γίνει στις 11 αύριο το πρωί στο άγαλμα του Βενιζέλου.
Η σημερινή κινητοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας του συλλαλητηρίου του ΠΑΜΕ που θα γίνει στις 11 αύριο το πρωί στο άγαλμα του Βενιζέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.