Ο Ολυμπιακός παρόλο που ήταν καλύτερος στο μεγαλύτερο μέρος της αναμέτρησης και δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες ειδικά στο πρώτο 25λεπτο «πλήρωσε» τα δύο αμυντικά του λάθη καθώς και τον μη καταλογισμό του πέναλτι στην πεντακάθαρη ανατροπή του Μανιάτη με αποτέλεσμα να ηττηθεί από την Μάλμε με 2-0.
Ο Μίτσελ επέλεξε να ξεκινήσει την αναμέτρηση με την ενδεκάδα που χρησιμοποίησε και στην πρεμιέρα κόντρα στην Ατλέτικο, με μοναδική αλλαγή τον Εντινγκά αντί του Τσόρι.
Οι «ερυθρόλευκοι» μπήκαν πολύ δυναρά στην αναμέτρηση και μόλις στο 1ο λεπτό έκαναν αισθητή την παρουσία τους με διαγώνιο σουτ του Κασάμι, το οποίο απομάκρυνε ο Όλσεν. Στο 8ο λεπτό, ο Ολυμπιακός έχασε ακόμα μία ευκαιρία με τον Μποτία να σουτάρει ψηλά μετά από μπέρδεμα στην άμυνα των Σουηδών.
Οι «ερυθρόλευκοι» μπήκαν πολύ δυναρά στην αναμέτρηση και μόλις στο 1ο λεπτό έκαναν αισθητή την παρουσία τους με διαγώνιο σουτ του Κασάμι, το οποίο απομάκρυνε ο Όλσεν. Στο 8ο λεπτό, ο Ολυμπιακός έχασε ακόμα μία ευκαιρία με τον Μποτία να σουτάρει ψηλά μετά από μπέρδεμα στην άμυνα των Σουηδών.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/24476/dyo-lathi-kai-enas-rosos-lygisan-ton-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.