Για τις 12 Δεκεμβρίου αναβλήθηκε η δίκη του Ηλία Κασιδιάρη για τη χειροδικία σε βάρος της Λιάνας Κανέλλη και της Ρένας Δούρου στο στούντιο του ΑΝΤ1. Η εκδίκαση της υπόθεσης αναβλήθηκε λόγω...
στάσης εργασίας των γραμματέων των δικαστηρίων.
Κατά την αποχώρησή του, ο κατηγορούμενος βουλευτής δέχθηκε χειροκροτήματα και επευφημίες από συγκεντρωμένους, μέλη της Χρυσής Αυγής.
Ο Ηλίας Κασιδιάρης ο οποίος έφτασε στην Ευελπίδων στις 8:40 το πρωί δήλωσε ότι «τελειώνει η ώρα Σαμαρά και Βενιζέλου και πρόσθεσε ότι οι κλέφτες είναι έξω και εμείς δυστυχώς στην φυλακή».
Νωρίτερα είχε φτάσει στην Ευελπίδων και η κ. Λιάνα Κανέλλη για να παρευρεθεί στην δίκη. «Η μήνυση ήταν αυτεπάγγελτη, αλλά είχα ηθική υποχρέωση να παρευρεθώ. Ημουν η αιτία να ξελυτλιχθεί το κουβάρι της Χρυσής Αυγής» δήλωσε.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/10/blog-post_842.html
στάσης εργασίας των γραμματέων των δικαστηρίων.
Κατά την αποχώρησή του, ο κατηγορούμενος βουλευτής δέχθηκε χειροκροτήματα και επευφημίες από συγκεντρωμένους, μέλη της Χρυσής Αυγής.
Ο Ηλίας Κασιδιάρης ο οποίος έφτασε στην Ευελπίδων στις 8:40 το πρωί δήλωσε ότι «τελειώνει η ώρα Σαμαρά και Βενιζέλου και πρόσθεσε ότι οι κλέφτες είναι έξω και εμείς δυστυχώς στην φυλακή».
Νωρίτερα είχε φτάσει στην Ευελπίδων και η κ. Λιάνα Κανέλλη για να παρευρεθεί στην δίκη. «Η μήνυση ήταν αυτεπάγγελτη, αλλά είχα ηθική υποχρέωση να παρευρεθώ. Ημουν η αιτία να ξελυτλιχθεί το κουβάρι της Χρυσής Αυγής» δήλωσε.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/10/blog-post_842.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.