Μας κατανοούν, αλλά επιμένουν στην ορθότητα της «συνταγής». Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει η Suddeutsche Zeitung , σε άρθρο της, την επομένη της συνάντησης Σαμαρά-Μέρκελ.
Ο Γερμανός αρθρογράφος κατανοεί ότι οι Έλληνες… έχουν μπουχτίσει, από τη διαρκή λιτότητα των τελευταίων χρόνων, πλην όμως, όπως μας διαμηνύει, η καγκελάριος τους θέλει να αποδείξει ότι η «ιατρική των μεταρρυθμίσεων» αποδίδει. Γι` αυτό και ο «Γκάρντιαν» εκτιμά ότι το Βερολίνο αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο «τρίτου πακέτου στήριξης», ενώ προεξοφλεί αύξηση της πίεσης, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η εφημερίδα Suddeutsche Zeitung επιχειρώντας μία αποτίμηση της συνάντησης του πρωθυπουργού με την καγκελάριο της Γερμανίας στο Βερολίνο, επικεντρώνει το σχόλιό της σε όσα είπε, αλλά κυρίως σε όσα δεν είπε ο Αντώνης Σαμαράς στο Βερολίνο. Στα όσα είπε, συμπεριλαμβάνεται και η πρόθεσή του να γλυτώσει μια ώρα αρχύτερα από το ΔΝΤ.
«Η οργή του έχει αποδέκτη όλη την τρόικα, αλλά δεν τόλμησε να το πει δυνατά κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Βερολίνο. Ίσως επειδή η κριτική κατά του ΔΝΤ είναι πιο εύκολη -όχι μόνο επειδή οι όροι για την έγκριση δανείων είναι ιδιαίτερα αυστηροί, αλλά και επειδή τα επιτόκια είναι πολύ υψηλά σε σημείο που και η Ιρλανδία βρίσκεται σε διαδικασία να το ξεφορτωθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.