Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Φενερμπαχτσέ με 69-60 στον μικρό τελικό του «Gloria Cup» και κατέκτησε την τρίτη θέση στην διοργάνωση.
Παίζοντας πολύ καλό μπάσκετ στην δεύτερη και την τρίτη περίοδο, οι «ερυθρόλευκοι» έφτασαν στην νίκη κόντρα στην τουρκική ομάδα κατακτώντας παράλληλα την 3η θέση του τουρνουά. Οι παίκτες του Γιώργου Μπαρτζώκα μπορεί να βρέθηκαν πίσω στο σκορ στο τέλος της πρώτης περιόδου με 15-12, ωστόσο αντέδρασαν γρήγορα και ανέτρεψαν την κατάσταση παίρνοντας το προβάδισμα με 20-15. Μάλιστα ο Ολυμπιακός πήγε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο της αναμέτρησης με προβάδισμα 9 πόντων, 38-29.
Στην τρίτη περίοδο οι «ερυθρόλευκοι» παίζοντας εντυπωσιακό μπάσκετ έφτασαν την διαφορά ακόμα και στο +19, 52-33, για να τελειώσει η περίοδος τελικά στο +17, 59-42. Τελικά, ποι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 69-60 παρουσιάζοντας μία πολύ καλή εικόνα στην αναμέτρηση. Να σημειωθεί πως πέραν των Παπαπέτρου και Ντάρντεν, οι οποίοι είναι τραυματίες, χρόνο συμμετοχής δεν πήρε και ο Σέντρικ Σίμονς.
Στην τρίτη περίοδο οι «ερυθρόλευκοι» παίζοντας εντυπωσιακό μπάσκετ έφτασαν την διαφορά ακόμα και στο +19, 52-33, για να τελειώσει η περίοδος τελικά στο +17, 59-42. Τελικά, ποι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 69-60 παρουσιάζοντας μία πολύ καλή εικόνα στην αναμέτρηση. Να σημειωθεί πως πέραν των Παπαπέτρου και Ντάρντεν, οι οποίοι είναι τραυματίες, χρόνο συμμετοχής δεν πήρε και ο Σέντρικ Σίμονς.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/24021/finale-me-niki-kai-triti-thesi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.