Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Eurostat: Αποπληθωρισμό -0,2% εμφάνισε η Ελλάδα τον Αύγουστο

Αποπληθωρισμό -0,2% εμφάνισε η Ελλάδα τον Αύγουστο, ποσοστό το οποίο είναι το τρίτο χαμηλότερο στην ΕΕ, μετά τη Βουλγαρία (-1%) και την Ισπανία (-0,5%), σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, στις Βρυξέλλες.




Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/83175/Eurostat-Apoplithorismo--02-emfanise-i-Ellada-ton-Augousto

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.