Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Επανέρχεται ο δακτύλιος αύριο Δευτέρα

Επανέρχεται από αύριο Δευτέρα ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας και το λεκανοπέδιο.
Oι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των περιοριστικών μέτρων, είναι από Δευτέρα έως Πέμπτη, ώρες 07:00 έως 20:00 και την Παρασκευή, από 07:00 έως 15:00. Τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες, καθώς και τις ημέρες απεργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δε θα ισχύουν ενώ πρόστιμο για την παραβίαση των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας ανέρχεται στα 200 ευρώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.