Μπορεί η Εθνική να μην πέτυχε το βασικό της στόχο (την είσοδο στα προημιτελικά του μουντομπάσκετ), ο ομοσπονδιακός τεχνικός, όμως, Φώτης Κατσικάρης δηλώνει υπερήφανος για την προσπάθεια των παικτών του.
«Δυστυχώς παίξαμε το χειρότερο παιχνίδι μας. Η Σερβία από το τζάμπολ μάς κέρδισε πνευματικά, πριν μπούμε σε τακτικές λεπτομέρειες. Ήταν απαράδεκτος ο τρόπος που προσεγγίσαμε το παιχνίδι στο ξεκίνημα και μετά ήταν δύσκολο να επιστρέψουμε γιατί οι αντίπαλοι έκαναν ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Έκαναν πολύ καλή δουλειά και μας τιμώρησαν σε κάθε ευκαιρία. Ο Μπουρούσης δεν είχε την ενέργεια για να βοηθήσει από την αρχή μέχρι το τέλος. . Συγχαίρω τη Σερβία, ήταν πολύ καλύτεροι από μας και τους εύχομαι καλή επιτυχία στη συνέχεια», ανέφερε.
Κάνοντας έναν απολογισμό της πορείας είπε: «Είμαι περήφανος για την ομάδα μου. Ξέρουμε καλά το σύστημα της διοργάνωσης, παίξαμε πολύ καλά στην πρώτη φάση, αλλά το νοκ άουτ ήμασταν κακοί. Αξίζαμε κάτι παραπάνω σε αυτή τη διοργάνωση. Περίμενα να παλέψουμε περισσότερο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/sports/item/24583-f-katsikaris-eimai-yperifanos-gia-tin-prospatheia-mas

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.