«Φρένο» στα σενάρια που την ήθελαν παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων
Την ώρα που οι φήμες πως επόμενος σταθμός στη καρίερα της Έλλης Στάη θα είναι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΡΙΤ, η δημοσιογράφος αποφάσισε να απαντήσει και να βάλει ένα τέλος.
Η δημοσιογράφος επέλεξε το Twitter για να δώσει τη δική της απάντηση στις φήμες. «Μάχη στη ΝΕΡΙΤ για μένα; Μπορεί… Αλλά χωρίς εμένα! Good morning and good luck» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό η δημοσιογράφος που παρουσίαζε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης για δύο χρόνια (2011 - 2013).
Η δημοσιογράφος επέλεξε το Twitter για να δώσει τη δική της απάντηση στις φήμες. «Μάχη στη ΝΕΡΙΤ για μένα; Μπορεί… Αλλά χωρίς εμένα! Good morning and good luck» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό η δημοσιογράφος που παρουσίαζε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης για δύο χρόνια (2011 - 2013).

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.