Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ραχόι: Η Ισπανία είναι "πολύ ευτυχής" για το "όχι"


Η Ισπανία είναι "πολύ ευτυχής" για το "όχι" των Σκωτσέζων στην ανεξαρτησία, δήλωσε σήμερα... ο Ισπανός Πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι, ο οποίος αντιτίθεται κατηγορηματικά στο δημοψήφισμα που θέλουν να οργανώσουν στις 9 Νοεμβρίου οι εθνικιστές της Καταλονίας.

"Είμαστε πολύ ευτυχείς που η Σκωτία παραμένει μαζί μας", πρόσθεσε ο Ραχόι σε μήνυμά του μέσω βίντεο, εκφράζοντας την ικανοποίησή του που οι ψηφοφρόοι "έκαναν την επιλογή ανάμεσα στο διαχωρισμό και την ολοκλήρωση, ανάμεσα στην απομόνωση και το άνοιγμα".






Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/09/blog-post_5446.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.