Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Εξιτήριο για τον Σουμάχερ



Εξιτήριο από την κλινική της Λωζάνης, στην οποία νοσηλευόταν από τον περασμένο Δεκέμβριο, πήρε ο πρώην πρωταθλητής της F1, Μίκαελ Σουμάχερ.
Ο ίδιος θα συνεχίσει την διαδικασία της αποκατάστασης στο σπίτι του.
 Ο μάνατζερ του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή της Φόρμουλα 1, ανέφερε ότι ο Σουμάχερ έχει κάνει πρόοδο έπειτα από το ατύχημά του τον περασμένο Δεκέμβριο, στο οποίο είχε πέσει σε κόμα.
«Παραμένει μακρύς και δύσκολος ο δρόμος της αποκατάστασης» δήλωσε.
Ο Σουμάχερ νοσηλευόταν στην ελβετική κλινική μετά τον σοβαρό τραυματισμό του τον Δεκέμβριο του 2013,την ώρα που έκανε σκι στις γαλλικές Άλπεις.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.