Την εξαιρετική εμφάνιση των παικτών του εξήρε μετά το τέλος του αγώνα με την Ατλέτικο ο Μίτσελ.
Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε ότι αυτή η νίκη χρεώνεται ολοκληρωτικά στους παίκτες, ενώ αναφέρθηκε και στην αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μίτσελ:
«Σήμερα είναι μια νίκη των παικτών και όχι του προπονητή. Ο προπονητής δίνει οδηγίες και οι παίκτες ανταποκρίνονται και σήμερα το έκαναν πολύ καλά».
Για τις κινήσεις του από τον πάγκο που βοήθησαν σημαντικά: «Ήταν πετυχημένες οι αλλαγές. Γι' αυτό άλλωστε χρειάζονται. Σήμερα οι Φουστέρ και Εντιγκά έκαναν αυτό που έπρεπε και είμαστε ευχαριστημένοι. Η προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες μας ήταν μεγάλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.