Επί σειρά ετών υπήρξε ανώτερο στέλεχος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης
Με απόφαση του Εποπτικού Συμβουλίου χθες Παρασκευή, τοποθετήθηκε στη θέση του πρόεδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος Συμβούλου της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. ο Πέτρος Μάης, με διάρκεια θητείας μέχρι την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.