Με μπροστάρηδες τους "Παπ" και "Κάι" στο σκοράρισμα, τον ηγέτη Ζήση με τις 10 ασίστ, η Εθνική μας κατατρόπωσε και τους Κροάτες με 76-65! Νίκη αύριο με τους Αργεντινούς για την πρωτιά!
Με άμυνα που τσάκιζε κόκκαλα, τους Παπανικολάου, Σλούκα και Ζήση να είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ η Ελλάδα νίκησε δικαιότατα τους Κροάτες με 76-65 και αύριο παίζει τα ρέστα της με την Αργεντινή για την πρωτιά! Ανεπανάληπτες οι 23 ασίστ που δώσαμε!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/mundobasket-2014/article/249415/ayti-einai-ethniki-4x4

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.