Από τις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης έως και το τέλος της βάρδιας θα προχωρήσουν σε στάση εργασίας οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ, όπως εξήγγειλαν...
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/09/blog-post_543.html
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.