Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Στάση εργασίας αύριο στα δημόσια νοσοκομεία...



Από τις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης έως και το τέλος της βάρδιας θα προχωρήσουν σε στάση εργασίας οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ, όπως εξήγγειλαν... 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.