Με βαρείς χαρακτηρισμούς σχολίασε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, την επικείμενη ...
επίσκεψη του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στο Βερολίνο.
«Ο κ. Σαμαράς έχει κάθε δικαίωμα να κάνει τον επαίτη για την προσωπική του πολιτική επιβίωση» είπε ο κ. Καμμένος, και κατέληξε: «Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να ταπεινώνει έναν περήφανο λαό όπως ο ελληνικός».
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/09/o_91.html
επίσκεψη του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στο Βερολίνο.
«Ο κ. Σαμαράς έχει κάθε δικαίωμα να κάνει τον επαίτη για την προσωπική του πολιτική επιβίωση» είπε ο κ. Καμμένος, και κατέληξε: «Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να ταπεινώνει έναν περήφανο λαό όπως ο ελληνικός».
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/09/o_91.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.