Σε μια αιχμηρή δήλωση για τις διαπραγματεύσεις στο Παρίσι με την τρόικα, τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ αλλά και ενόψει της ομιλίας Σαμαρά στη ΔΕΘ προχώρησε την Πέμπτη ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/parisi-pasok-kai-deth-sto-stochastro-ton-an-el/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.