Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Παρίσι, ΠΑΣΟΚ και ΔΕΘ στο στόχαστρο των ΑΝ.ΕΛ.


Σε μια αιχμηρή δήλωση για τις διαπραγματεύσεις στο Παρίσι με την τρόικα, τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ αλλά και ενόψει της ομιλίας Σαμαρά στη ΔΕΘ προχώρησε την Πέμπτη ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ.






Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/parisi-pasok-kai-deth-sto-stochastro-ton-an-el/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.