Ο Χόρχε Μπενίτες δεν κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα που αντιμετώπιζε και έμεινε εκτός αποστολής από τον αγώνα με τη Μάλμε στη Σουηδία.
Με αρκετές απουσίες θα ταξιδέψει ο Ολυμπιακός στη Σουηδία με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα κόντρα στη Μάλμε, αφού εκτός του Παραγουανού επιθετικού δεν βρίσκονται στην αποστολή και οι Φουστέρ, Σιόβας, Γκαζαριάν και Ντοσεβί, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν έχει δηλωθεί στη λίστα της ΟΥΕΦΑ.
Αντίθετα, το θετικό για τον Μίτσελ είναι πως έχει κανονικά στην αποστολή τους Σαλίνο και Διαμαντάκο και μπορεί να καταστρώσει πιο εύκολα τα σχέδιά του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/24251/xoris-benites-sti-souidia

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.