Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

"Έχουμε καλό ρόστερ και θα πάμε καλά"



Στην σκληρή δουλειά και στο καλό ρόστερ των "πράσινων" αναφέρθηκε ο Νάνο αμέσως μετά το τέλος του φιλικού αγώνα του Παναθηναϊκού με την Βιτορούλ.

Αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.