Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η Κατερίνα Καινούργιου για τη νέα εκπομπή "Όλα παίζουν": «Νομίζω ότι θα είναι κάτι όμορφο...»


Για τη νέα εκπομπή "Όλα παίζουν" του Alpha, στην οποία θα συμμετέχει αυτή τη σεζόν μίλησε στο "Καλοκαίρι παντού" η Κατερίνα Καινούργιου.
«Νομίζω ότι θα είναι κάτι όμορφο...» είπε η παρουσιάστρια στον Δημήτρη Παπανώτα, ο οποίος βρέθηκε στην εκπομπή!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.