Για τη νέα εκπομπή "Όλα παίζουν" του Alpha, στην οποία θα συμμετέχει αυτή τη σεζόν μίλησε στο "Καλοκαίρι παντού" η Κατερίνα Καινούργιου.
«Νομίζω ότι θα είναι κάτι όμορφο...» είπε η παρουσιάστρια στον Δημήτρη Παπανώτα, ο οποίος βρέθηκε στην εκπομπή!
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/349162/i-katerina-kainoyrgioy-gia-ti-nea-ekpompi-ola-paizoyn-nomizo-oti-tha-einai-kati

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.