Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Για άλλη μια φορά, η Αμερική κατέκτησε το Μουντομπάσκετ


Η Σερβία μπόρεσε να κοντράρει την Αμερική μόνο για έξι λεπτά στον τελικό του Μουντομπάσκετ, στην συνέχεια το NBA παρέδωσε μαθήματα μπάσκετ, έφτασε την 100αρα σε 29 λεπτά και τελικά κατάκτησε την κορυφή του κόσμου νικώντας 129-92.





Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/mundobasket-2014/article/250995/pos-na-toys-kontrareis-einai-yperanthropoi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.