Η θητεία τους θα διαρκέσει μέχρι τις 4 Μαρτίου 2017
Ορίστηκαν στον δήμο Πειραιά, με απόφαση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη, οι νέοι αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι με θητεία από τις 10 Σεπτεμβρίου 2014 έως τις 4 Μαρτίου 2017.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.