Με αφορμή την άσκηση ποινικής δίωξης από την Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, σε βάρος των μετόχων του ALTER, Θανάση Αθανασούλη και Κώστα Γιαννίκου, με την...κατηγορία ότι πήραν 8 εκατομμύρια ευρώ από το ταμείο του ALTER και τα έστειλαν σε εξωχώριες εταιρείες, που ανήκουν σε συγγενικά τους πρόσωπα, ο Γιώργος Κουρής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/09/alter-8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.