Εικοσιτετράωρη απεργία στον Δημόσιο τομέα έχει προκηρύξει για αύριο, Τρίτη, η ΑΔΕΔΥ. Η απεργία αποφασίστηκε από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, μετά την έκδοση της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που έκρινε «παράνομη και καταχρηστική» την απεργία - αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ, από τις διαδικασίες αξιολόγησης.
Αναλυτικά στο http://www.topontiki.gr/article/83561/24ori-apergia-prokirukse-gia-aurio-i-ADEDU

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.