Σε «λευκή» ισοπαλία ήρθε η εντός έδρας αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Ατλέτικ Μπιλμπάο, με τους «ερυθρολεύκους» να δείχνουν μία πολύ θετική εικόνα μπροστά στον κόσμο τους, ο οποίος γι' άλλη μια φορά δημιούργησε φοβερή ατμόσφαιρα. Την αποθέωση γνώρισε ο Ερνέστο Βαλβέρδε, ενώ μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου που είχε ως συνέπεια την σημαντική ενίσχυση στο έργο της Unicef.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/20724/lefki-isopalia-me-kerdi-gia-olympiako-kai-unicef#sthash.TYDPmcif.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.