Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Όπου φύγει φύγει… - Ξεκίνησε η μεγάλη έξοδος του Αυγούστου

Ξεκίνησε η μεγάλη έξοδος των Αθηναίων, με την τροχαία να βρίσκεται επί ποδός για την πρόληψη ατυχημάτων

Σε πλήρη επιφυλακή βρίσκεται η τροχαία στο οδικό δίκτυο της χώρας αφού από σήμερα Σάββατο αλλά και για όλη τη διάρκεια του διήμερου καθώς, όπως εκτιμάται, αναχωρεί το πρώτο μεγάλο κύμα των εκδρομέων.

Υπενθυμίζεται πως ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Βασίλης Κικίλιας είχε επισκεφθεί τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για να ενημερωθεί για τα μέτρα που έχουν ληφθεί, μεταξύ άλλων. Όπως είπε, «χρειάζεται συνεχής και εμφανής παρουσία της Τροχαίας στον δρόμο για την πρόληψη και όχι το σύστημα "ενέδρα", δηλαδή κρυμμένοι αστυνομικοί και περιπολικό πίσω από τους θάμνους ή μετά από στροφές με σκοπό την εκ των υστέρων τιμωρία. Αυτός είναι ο στόχος μας και θα τον τηρήσουμε με συνέπεια και συνέχεια».





Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/80204/Opou-fugei-fugei---KSekinise-i-megali-eksodos-tou-Augoustou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.