Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Στρατούλης: Η κυβέρνηση οδηγεί στην έξοδο χιλιάδες υπαλλήλους

Η κυβέρνηση έχει την πολιτική ευθύνη για τη σημαντική αύξηση των συνταξιοδοτήσεων κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου,  υποστηρίζει  ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Στρατούλης.
Σύμφωνα με τον κ. Στρατούλη η πολιτική που ασκεί η κυβέρνηση είναι αυτή που οδηγεί στην «έξοδο» χιλιάδες υπαλλήλους, γεγονός το οποίο εάν συνδυαστεί με την ανεργία, τη μείωση των μισθών και την ανεξέλεγκτη εισφοροδιαφυγή, εκτιμάται ότι θα «στραγγαλίζει» οικονομικά ακόμα περισσότερο τα ασφαλιστικά ταμεία.






Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/στρατούλης-η-κυβέρνηση-οδηγεί-στην-έξ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.