Επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού είναι πλέον ο Ιμπραΐμ Αφελάι, την απόκτηση του οποίου ανακοίνωσε η πειραϊκή ΠΑΕ.
Το μεταγραφικό «μπαμ» του Ολυμπιακού ολοκληρώθηκε επίσημα το μεσημέρι της Κυριακής (10/8) αφού η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ ανακοίνωσε τον Ιμπραΐμ Αφελάι, ο οποίος θα αγωνίζεται τη νέα χρονιά με τη φανέλα του Ολυμπιακού.
Ο Ολλανδός εξτρέμ, ο οποίος βρίσκεται στη χώρα μας από το μεσημέρι του Σαββάτου (9/8), πέρασε με επιτυχία τα ιατρικά τεστ και υπέγραψε συμβόλαιο για 1+2 χρόνια με τους Πειραιώτες με τον Ολυμπιακό να έχει το δικαίωμα της οψιόν ανανέωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.