Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: Του έχει λείψει η τηλεόραση;

Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης μίλησε στο ΟΚ! που κυκλοφορεί και μέσα σε όλα απάντησε στο αν του έχει λείψει η τηλεόραση.
Την αλήθεια; Όχι. Δεν μου έχει λείψει με την έννοια ότι είναι κάτι πολύ δύσκολο, κοπιαστικό και επίπονο. Ιδίως όταν το κάνεις μαζί με το θέατρο είναι εξοντωτικό. Με την έννοια όμως μιας καλής δουλειάς και της αποδοχής  που μπορεί να έχει αυτή από τον κόσμο, μου έχει λείψει. Ελπίζω ότι υπάρχουν και θα υπάρξουν άνθρωποι που θα ασχοληθούν σοβαρά από εδώ και πέρα με αυτό το μέσο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.